Tokom rada benzinskog i dizel motora, stvaraju se naslage ugljenika (čađi), kako u samoj kompresionoj komori tako i na klipovima, ventilima, sedištima ventila pa i u periferijama poput EGR ventila, katalizatora, DPF (filter nesagorelih čestica dizela) i ostalih delova izduvnog sistema.

Naslage čađi vremenom počinju nepovoljno da utiču na rad samog motora što se ogleda u:

  • gubljenju performansi,
  • trzajima prilikom dodavanja gasa,
  • smanjenju kompresije,
  • lošijem sagorevanju goriva,
  • povećanoj potrošnji

i, na kraju, ovi simptomi mogu dovesti do otkazivanja određenih delova.

Sam motor ne poseduje mogućnost "samočićšenja", te je do sada jedini način čišćenja podrazumevao rastavljanje motora i čišćenje delova mehaničkim putem, što je veoma zahtevan i skup postupak.

S tim u vezi, predstavljamo vam uslugu dekarbonizacije motora o kojoj se do nedavno nije znalo mnogo, koja je tek od skora zastupljena u svetu, a od sada je dostupna u najmodernijem obliku i u Novom Sadu.


Cena usluge za sva vozila zapremine do 6.000 cm3 iznosi 7.100 dinara.

AKCIJA: Za sva vozila zapremine do 2.000 cm3 cena iznosi 5.850 dinara.

Cena usluge za motocikle i lake četvorotočkaše bez obzira na zapreminu iznosi 3.500 dinara.


Više o usluzi dekarbonizacije možete pročitati OVDE.

Najčešća pitanja i odgovore u vezi sa ovom uslugom možete pročitati OVDE.

Sve u vezi sa uslugom dekarbonizacije na motorima i lakim četvorotočkašima možete pročitati OVDE.

Utiske i komentare onih koji su uradili postupak možete pročitati OVDE.

Pretraga guma