Tokom rada benzinskog i dizel motora, stvaraju se naslage ugljenika (čađi), kako u samoj kompresionoj komori tako i na klipovima, ventilima, sedištima ventila pa i u periferijama poput EGR ventila, katalizatora, DPF (filter nesagorelih čestica dizela) i ostalih delova izduvnog sistema.
Naslage čađi vremenom počinju nepovoljno da utiču na rad samog motora što se ogleda u:
- gubljenju performansi,
- trzajima prilikom dodavanja gasa,
- smanjenju kompresije,
- lošijem sagorevanju goriva,
- povećanoj potrošnji
i, na kraju, ovi simptomi mogu dovesti do otkazivanja određenih delova.
Sam motor ne poseduje mogućnost "samočićšenja", te je do sada jedini način čišćenja podrazumevao rastavljanje motora i čišćenje delova mehaničkim putem, što je veoma zahtevan i skup postupak.
S tim u vezi, predstavljamo vam uslugu dekarbonizacije motora o kojoj se do nedavno nije znalo mnogo, koja je tek od skora zastupljena u svetu, a od sada je dostupna u najmodernijem obliku i u Novom Sadu.
Cena usluge za sva vozila zapremine do 6.000 cm3 iznosi 7.100 dinara.
AKCIJA: Za sva vozila zapremine do 2.000 cm3 cena iznosi 5.850 dinara.
Cena usluge za motocikle i lake četvorotočkaše bez obzira na zapreminu iznosi 3.500 dinara.
Više o usluzi dekarbonizacije možete pročitati OVDE.
Najčešća pitanja i odgovore u vezi sa ovom uslugom možete pročitati OVDE.
Sve u vezi sa uslugom dekarbonizacije na motorima i lakim četvorotočkašima možete pročitati OVDE.
Utiske i komentare onih koji su uradili postupak možete pročitati OVDE.