PRETRAGA GUMA

HANKOOK GUME: visok kvalitet + lekcija iz marketinga

HANKOOK GUME: visok kvalitet + lekcija iz marketinga

Hankook gume su relativno nove na našem tržištu. Slobodno možemo reći da način na koji su se predstavile kod nas nije odudarao u odnosu na nastupe drugih proizvođača pneumatika.


Šta se to ipak odigralo drugačije?

Hankook je (u odnosu na proizvođače sa dužom tradicijom) “mlada” fabrika čija se istorija piše od 1941. godine. Osnovana u Južnoj Koreji sa sedištem u gradu Seoul postala je sedma najveća kompanija za proizvodnju pneumatika na svetu sa pogonima u Koreji, Kini i Mađarskoj, a pogoni u Indoneziji i SAD (investicije vredne 2 milijarde dolara) su u procesu igradnje . Pored proizvodnje od 92 miliona pneumatika godišnje ova kompanija još proizvodi i akumulatore, aluminijumske felne i kočione pločice.


Pneumatici namenjeni letnjoj, zimskoj i svim sezonama u programima za putnička, poluteretna i džipovska vozila obavili su marketinšku ulogu u osvajanju tržišta bolje od bilo kakve reklame. Zadovoljavajuć kvalitet i performanse učinile su da svako ko je ikada slučajno kupio ove “bezimene” pneumatike kod nas poželeo je da svoje vozilo opremi njima i u sledećem krugu!


“Dobar dan, da li imate one Hankook gume?” je rečenica kojom naši klijenti vrlo često započinju konverzaciju sa nama bez obzira da li se ona odvija telefonskim putem ili putem elektronske pošte.


Nakon ulaska na tržište Balkana i osvajanja velikog broja vlasnika četvorotočkaša koji su o ovim gumama u svom okruženju širili samo pozitivne utiske, Hankook se pojavljuje sa enormno jakom medijskom kampanjom. Reklamni baneri sa njihovim logoom opasuju fudbalskie terene na gotovo svim prvenstvima kao i staze na kojima se vozi Formula 1, MotoGP i razni drugi auto-moto šampionati.

Hankook gume - footballHankook gume- reklama u football-u

Hankook pneumatici prodaja Novi SadHankook letnje gume prodaja Novi Sad

Hankook prodaja guma Novi Sad - zimske gumeHankook gume iskustva prodaja Novi Sad

Šta možemo naučiti od Hankooka?

 

Hankook group nam je dao još jednu potvrdu da kvalitet uvek pronađe svoj put do tržišta te da bez kvaliteta ostaje upitna moć marketinga. Pojačavanje kampanje onda kada je tržište već odreagovalo i vezalo se za kvalitet čini dopunu koja će sigurno uraditi pravi posao i garantovano obezbediti još bolje rezultate.

 

Interesantne činjenice o "Hankook group":

  • Fabriku je osnovao deda od Jae Hun Chung pod imenom “Chousin” koju je kao naslednik 1968. Godine preimenovao u “Hankook” - što u bukvalnom prevodu znači “Korejske gume”.
  • 2007. Godine povećavaju promet (3.5 milijarde dolara) za 20.7% u odnosu na 2006. Godinu (2.9 milijarde dolara)
  • Zapošljavaju 21.000 ljudi
  • Njihovi pneumatici su dostupni u 180 zemalja
Pretraga guma
fb-pixel