Dekarbonizacija (čišćenje motora vodonikom) po promo ceni do 1. aprila
Tokom rada benzinskog i dizel motora, stvaraju se naslage ugljenika (čađi), kako u samoj kompresionoj komori tako i na klipovima, ventilima, sedištima ventila pa i u periferijama poput EGR ventila, katalizatora, DPF (filter nesagorelih čestica dizela) i ostalih delova izduvnog sistema.
Naslage čađi vremenom počinju nepovoljno da utiču na rad samog motora što se ogleda u:
- gubljenju performansi,
- trzajima prilikom dodavanja gasa,
- smanjenju kompresije,
- lošijem sagorevanju goriva,
- povećanoj potrošnji
i, na kraju, ovi simptomi mogu dovesti do otkazivanja određenih delova.
Sam motor ne poseduje mogućnost "samočićšenja", te je do sada jedini način čišćenja podrazumevao rastavljanje motora i čišćenje delova mehaničkim putem, što je veoma zahtevan i skup postupak.
S tim u vezi, predstavljamo vam uslugu dekarbonizacije motora o kojoj se do nedavno nije znalo mnogo, koja je tek od skora zastupljena u svetu, a od sada je dostupna u najmodernijem obliku i u Novom Sadu!
U saradnji sa timom firme Hybrid Power System d.o.o. koji se već pet godina bavi istraživanjem i razvojem uređaja za proizvodnju vodenog gasa, realizovan je dogovor da se jedan ovakav savremeni uređaj visoke učinkovitosti postavi u našem servisu. Potencijal ovih jedinstvenih uređaja za dekarbonizaciju motora vodenim gasom prepoznat je i u Švedskoj gde je i preneta franšiza ozvaničena kao "Clean 2 Green" koja ovu tehnologiju primenjuje u "najzelenijem gradu" u Evropi - Stockholmu.
O čemu se radi?
Dekarbonizacija predstavlja proces "inhaliranja" motora vodonikom koji u kontaktu sa naslagama (čađi) podstiče rekaciju kojom se ugljenik pretvara u ugljovodonik, koji u gasovitom stanju napušta motor kroz izduvni sistem.
Postupak dekarbonizacije motora traje 30 (ili više) minuta, izvodi se na automobilu ili motociklu koji radi na leru, te nakon procesa nije potrebno raditi bilo kakav servis tipa: zamena filtera i ulja ili drugih delova jer ih ugljovodonik tokom svog kretanja nije kontaminirao.
Šta da očekujem od dekarbonizacije?
Rezultat dekarbonizacije motora vodonikom ogleda se u efektivnom uklanjanju čađi sa delova motora što za posledicu ima povratak izgubljenih performansi, potencijalno smanjenje potrošnje goriva, mirniji rad motora i, na kraju, odlaganju remonta/zamene određenih delova motora.
Koliko često treba ponavljati postupak?
Postupak dekarbonizacije ne šteti vašem motoru. Naprotiv! Imajući u vidu da se ovim postupkom uklanja čađ iz motora vašeg automobila (koja će se tokom vremena ponovo zadržavati) odluka o intervalu ponavljanja ovog postupka prepuštena je isključivo vama. U zavisnosti od pređene kilometraže, kao i količine nakupljene čađi postupak se može ponoviti i nedugo nakon prvog puta, radi postizanja učinkovitijeg efekta, dok, sa druge strane, postupak možete uraditi jednom i više ga nikada ne ponoviti.
No, kako smo se i sami uverili u rezultate ovog postupka, verujemo da ćete i vi poželeti da osećaj ugodnosti, mirnijeg rada i povraćenih performansi vašeg automobila doživiti ponovo, nakon izvesnog vremena.
Koliko košta postupak dekarbonizacije?
DOPUNA: AKTUELNE CENE USLUGE DEKARBONIZACIJE MOŽETE POGLEDATI OVDE.
Uslugu dekarbonizacije moguće je uraditi najranije u ponedeljak 6. februara, a za sve koji žele da zakažu termin i urade dekarbonizaciju potrebno je da nas kontaktiraju:
- putem telefona na 021 6 369 527,
- e-mailom na [email protected] ili
- dođu lično kod nas u Miše Dimitrijevića 78 - Novi Sad.
Broj termina u toku jednog dana je ograničen, a zakazivanje termina je obavezno s obzirom na vreme trajanja postupka.
Kedi Vam želi sigurnu vožnju!