PRETRAGA GUMA

H2E dekarbonizacija - rezultati u brojkama

H2E dekarbonizacija - rezultati u brojkama

POJAVA TEHONOLOGIJA BAZIRANIH NA VODONIKU U SVETU

Pojava tehnologija baziranih na vodoniku, koje su pronašle primenu i u otklanjanju naslaga ugljenika u auto indsutriji, na svetskom tržištu otvorila su brojna pitanja. Svetski “naftaški” i industrijski lobisti vršili su uticaj da ova tehnologija što duže ostane neistražena iz interesnih razloga.  Čitava ekonomija značajno je oslonjena na sredstva koja se crpe iz naftne i auto industrije, zatvarajući krug kojim se “štimuje” trajanje ciklusa kupoprodaje vozila, servisiranje i, na kraju krajeva - njihov vek trajanja.

 

VODONIK NA BALKANU

Ulaskom vodonika na tržište Balkana, još početkom devedesetih godina, osetilo se snažno prisustvo ovih uticaja. Ne samo da se o tome govorilo sa velikom dozom opreza, već su i potencijalni inovatori bili skeptični da li je ova tehnologija učinkovita, plus ih je brinulo da li bi se na dugoročnom planu mogli pojaviti neki neželjeni efekti. Svemu ovome doprinelo je i to što je istraživanje bilo skupo, a ekonomska situacija slaba.

 

POBEDA VODONIKA U AUTO INDUSTRIJI

Danas, slika je potpuno drugačija. Lobisti gube bitku jer se tehnologije bazirane na vodoniku razvijaju enormnom brzinom, dok efekti postaju sve evidentniji za krajnjeg korisnika, jer za njega predstavljaju uštedu, a za njegovo vozilo pouzdanost.

 

SUŠTINA PROBLEMA JE U NASLAGAMA UGLJENIKA (ČAĐI)

“Suština problema je u naslagama ugljenika (čađi)” - rečenica je koju često koristimo kako bismo objasnili zbog čega automobili vremenom gube performanse, počinju da dime, trzaju prilikom ubrzavanja i, na kraju, zbog čega dolazi do otkazivanja određenih sklopova. Zašto se ovo dešava, pročitajte ovde.

 

GDE JE REŠENJE?

Paralelnim razvojem tehnologije koju danas poznajemo kao “dekarbonizacija”, odnosno, čišćenje naslaga ugljenika vodonikom, inovatori su postigli različite rezultate. Tehnologija H2E firme Hybrid Power System iz Novog Sada plasirala se među najbolje u svetu, što potvrđuje ekspanzija u Švedskoj, ni manje vi niše nego u “najzelenijiem” gradu na svetu - Štokholmu!

 

Patentiranu tehnologiju razvijanu na osnovu parametara dobijenih iz nekoliko hiljada vozila prate razna priznanja, sertifikati i drugi materijali koji dokazuju manje prisustvo ugljenika nakon urađenog tretmana, što osim na smanjenje štetnih dimova utiče i na produženje veka trajanja motora.

Merenje dimnosti pre i posle tretmana dekarbonizacije
Merenje dimnosti pre i posle tretmana dekarbonizacije

 

Prema Izveštaju o primenjenoj tehnologiji H2E ECC izdatom od strane Fakulteta tehničkih nauka u Novom Sadu, a na osnovu rezultata merenja na 10 nasumično odabranih vozila, potvrđeno je smanjenje dimnosti u prosečnoj vrednosti od 60% na dizel motorima Euro 3 i Euro 4 kategorije, dok se kod benzinskih motora Euro 3, Euro 4 i Euro 5 potvrđuje u proseku 77% niža emisija ugljen monoksida (CO) i ukupnih ugljovodonika (HC) za prosečnih 84% u izduvnoj gasnoj struji.

 

MERENJE IZDUVNIH GASOVA KAKVO JOŠ NIJE RAĐENA NA OVIM PROSTORIMA

Prilikom merenja koja su rađenja za potrebe ovog istraživanja, izvršeno je i merenje kakvo nije moguće izvesti ni na jednom tehničkom pregledu, niti je ikada rađeno na ovim prostorima, jer je izvedeno sa najnaprednijom opremom koju koristi Hybrid Power System. Rezultati ovih merenja dokazuju da je pravilnim postupkom H2E dekarbonizacije moguće smanjiti emisiju štetnih izduvnih gasova na svim vozilima, pa čak i na najsavremenim motorima, najviših Euro normi.

 

Urađena su ozbiljna naučna ispitivanja koja su sproveli strucnjači iz Hybrid Power System pod nadzorom eksperata sa FTN-a, posebno izvođena na vozilima koja su po standardima za ispitivanje na tehničkim pregledima "savršena". U tabeli je prikazan insert rezultata jednog takvog vozila.

U pitanju je vozilo Peugeot 206cc, proizvedeno davne 2000. godine, benzinski agregat sa pređenih 260153km pre testiranja. Iako ne poseduje katalizator i praktično ne emituje izduvne gasove (jer se na tehničkim pregledima meri samo CO) dubljom analizom i raščlanjivanjem izduvnih gasova na njegove komponente, vidi se odličan efekat i značajno smanjenje SO2, TOC i NOx u izduvnim gasnim strujama. Ovakav rezultat posebno ističe značaj H2E tehnologije na očuvanje životne sredine sa jedne i pouzdaniji rad motora sa druge strane.

Insert rezultata merenja na vozilu Peugeot 206cc sa benzinskim motorom bez katalizatora.

Insert rezultata merenja na vozilu Peugeot 206cc sa benzinskim motorom bez katalizatora.

 

PRIMENITE OVE REZULTATE I NA VAŠE VOZILO

Kao korisnici franšize H2E dekarbonizacije koja obezbeđuje brojne dokazane benefite, ističemo činjenicu da je u našem servisu urađeno više stotina vozila. Na taj način dajemo doprinos smanjenu štetnih izduvnih gasova u našem okruženju i pozivamo sve vozače da urade (i preporučujemo da periodično ponavljaju) ovaj tretman kako bi svom vozilu obezbedili duži životni vek i napravili uštedu odlaganjem skupih popravki do kojih dovode naslage ugljenika.

 

Zakazivanje usluge:

  • telefon: 021 6 369 527
  • email: [email protected]
  • adresa: Miše Dimitrijevića 78, Novi Sad
Pretraga guma
fb-pixel